Treceți la conținutul principal

Pregătiri de vară cu iz de primăvară

Chiar dacă vremea actuală nu prea ține cu noi și ne-am nimerit cu zăpadă la începutului lui martie, eu nu pot să nu mă gândesc la vară. Pot să declar faptul că este anotimpul meu preferat, perioada când am cea mai mare energie și îmi vine să mut munții din loc. Poate și pentru că este sezonul concediilor și mintea îmi zburdă pe câmpii, țări cu plaje interminabile, nisip fin și apa albastră ca cerul.

Îmi place vara pentru că pe lângă faptul că pot să aleg o noua insulă din Grecia, unde să mă bronzez și să mă relaxez în bătaia soarelui, pot să umblu nemachiată și să îmi las tenul să respire aproape trei luni din an. Trei luni în care fac, dacă putem să îi spunem așa, un detox tenului meu, mai ales acum când am schimbat prefixul și frumoasa vârstă de 30 de ani mi-a bătut la ușă.

Am învățat de la mama că întotdeauna trebuie să ai grijă de tine, de corpul și de fața ta, să mă dau cu cremă, să nu dorm machiată și cum și prietenele mi-au spus, chiar dacă am față de copil, trebuie să previn ridurile, care, din păcate, ușor-ușor, apar și ele pe la ochii mei. Pe lângă ritualul meu zilnic, încep să caut produse pe care să le am special în vacanță și să le folosesc zi de zi, pentru a preveni ridurile de la soare ori pete pe față.

Până acolo, cum eu sunt adepta online-ului și în ziua de astăzi mi se pare că faci totul mult mai ușor cu ajutorul internetului, încep prin a-mi căuta vacanța de anul acesta. Vreau neapărat în Gecia! În primul rând, mi s-a făcut atât de dor de insulele din Grecia, încât aș pleca acum și în al doilea rand, dat fiind faptul că urmăresc un show culinar filmat în toate zonele acelea superbe, pe lângă faptul că practic îmi "plouă în gură" când văd preparatele lor, senzația este dublă cu peisajele filmate.

Say no more! Mă informez unde pot ajunge cu mașina și nu fac mult pe drum, iar cea mai apropiată, din ceea ce văd este insula Thassos. Gata! Deja mă văd în viitor cum peste câteva luni  îmi fac bagajul, cu o multitudine de emoții și gânduri și să îmi dau seama ce să mai pun în valiză, pentru că vorba aceea, mergem cu mașină și pot să pun ce vreau.

Pe lângă toate hainele cele mai colorate și costumele de plajă, mă gândesc și la toate produsele de igienă de la gelul meu de duș preferat până la gelul de față. Însă, așa cum spuneam mai sus, va trebui să fac un research și să caut, bineînțeles, tot o farmacie online cu cele mai bune produse, dar și la un preț decent. Și îmi aduc aminte că am trecut de multe ori pe lângă o farmacie, unde tot timpul era lume și cum eu nu prea am răbdare să stau la coadă, am tot zis că o să caut să văd dacă au și website, de unde pot comanda și opta pentru livrare direct acasă. Dacă tot lucrez remote, de aproape doi ani de zile, voi profita de această oportunitate cât pot și îmi voi comanda online, pentru că am mai multe libertate și nu mă presează timpul sau alți oameni de pe lângă mine. Îmi aduc aminte și de numele farmaciei - SpringFarma. M-a atras pentru că spune că este "farmacie la preț mic" și văzând mereu clienți la coadă, mă gândesc că așa este.

Spuneam că nu îmi place să fiu presată de timp și de alți oameni care stau în jurul meu, tocmai pentru a alege cel mai potrivit produs pentru tenul meu.

După ce am făcut o căutare printre toate produsele de la farmacia Spring, mă opresc asupra unui gel de curățare care este perfect pentru mine. Spun asta pentru că eu am tenul gras, iar de când stau cu ochii numai în laptop, parcă aceasta problema este din ce în ce mai evidentă, motiv pentru care, întotdeauna caut produse calitative și dedicate pentru tenul gras/mixt.

Gelul despre care vorbesc este din gama produselor de la Rilastil, mai exact Rilastil Daily Care. Perfect pentru zilele însorite, gata să fie folosit dimineața, când voi face dus și mă voi spală pe față și numai bun de pus în bagaj, având un ambalaj de 200ML. Deja mă văd facandu-mi rutina zilnică, într-o baie care să aibă un geam cu vederea spre mare și pregatindu-mi tenul pentru o nouă zi de relaxare și plajă!

Mai mult de atât, știm cu toții că este recomandat să te hidratezi cu minimum 2L de apă pe zi în zilele de vară, eu am în vedere și hidratarea tenului prin creme ajutătoare. Mă gândesc și la faptul că îmi doresc să am un bronz frumos și să nu îmi rămâne pete, așa că am căutat un produs care să aibă, totuși, o doză de SPF. Mi-a fost destul de ușor, când am găsit tot în această gama o cremă hidratana cu SPF 15. Bineînțeles, nu uit să îmi pun în bagaj și toate cremele de plajă și pentru așezarea bronzului ulei de cocos. Crema pe care am adăugat-o în coș pe lângă gelul de curățare, este Rilastil Aqua.

Zis și făcut, comanda a fost adăugată, am și plătit cu cardul, să nu fiu luată prin surprindere în momentul în care vă sosi curierul și acum aștept!

Aștept cu drag produsele și mai departe mă ocup să caut și să găsesc o casă apropiată de plajă, de unde pot să văd marea, să pot să merg pe jos direct spre nisiul fin, fară să iau mașină sau să nu fie o distanță foarte mare. Acum că am economisit timp cu farmacia Spring, am mai mult timp să găsesc cazarea mult dorită!

Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2022.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!