Treceți la conținutul principal

Curățenia de primăvară începe cu renovarea dormitorului!

Te trezești de dimineața, pui să iți faci o cafea, te uiți la ceas, vezi că mai ai 10 minute și trebuie să începi programul. Deschizi laptopul și te loghezi în toate aplicațiile de muncă, asta în cazul celor fericiți care încă lucrează de acasă, iar în cazul nefericit, poate nici nu mai apuci să bei cafeaua acasă și nu știi cum să faci să ieși mai repede pe ușă, așa că îți iei una de pe drum. Ai ședințe peste ședințe, obiective de atins și rapoarte de terminat, închizi laptopul și îți aduci aminte că nu mai ai lapte în frigider. Pe lângă lapte trebuie să mai cumperi și pâine și, iată, ai și o listă de cumpărături pe care trebuie să o bifezi până bagi cheia în ușa casei tale și poți spune că ai ajuns acasă. În cazul în care ai o familie, te gândești ce să mai pui pe masă și în seara asta, ce idee nebună de fel de mâncare să pregătești ca toată lumea să fie fericită. Aproape că ți s-au dus, deja, 12 ore din zi.

Iți sună cunoscut?

Cu toții trăim într-un ritm alert, pentru că nu aș vrea să îi spun haos, pe care, cumva, trebuie să îl ținem în frâu și să ne găsim timp și pentru noi. Timp pentru hobby-urile noastre, pentru stat cu prietenii, familia și tu cu tine. Pare simplu, însă în același timp, parcă-ți vine să te iei cu mâinile de cap, când vezi că nu știi cum să le legi pe toate. Ah! Și peste toate astea trebuie să-ți renovezi și apartamentul, dar din nou, nu poți să îl faci pe tot deodată pentru că ai nevoie de timp să te duci să vezi ce materiale sunt mai ieftine, de unde să le iei, să te plimbi din magazin în magazin și mai apoi să le aduci acasă. Așa că, te hotărăști să începi cu o cameră.

Este cazul meu.

M-am hotărât, având în vedere că planific de aproape doi ani de zile acest lucru, ca în primăvară să renovez dormitorul. Dormitorul meu unde încă am humă pe pereți și nu, nu mi-e rușine să spun asta, pentru că, din nou, timpul a avut alte planuri pentru mine și am tot amânat momentul. De data asta mi-am găsit un aliat potrivit împotriva lui. Nu, nu pot să îl fac să stea pe loc, dar îl pot face prietenul meu, împreună cu Vindem-Ieftin.ro.

Nici nu vreau să mă gândesc cât timp mi-ar fi luat să cercetez ce este pe piață, să mă plimb prin magazinele de bricolaj și să compar prețurile, apoi să umblu și în toate magazinele de amenajări interior pentru a alege patul potrivit. Însă ce am găsit aici, este mai mult decât util. Practic ai toate magazinele într-un singur loc, nu doar de bricolaj, ci și de materiale de construcții atât de interior, cât și de exterior, găsești de la mobilier de exterior, până la mobilier de baie și chiar și acoperișul mult dorit pentru casa ta!

Un loc unde scutești ore de mers cu mașina, ore pierdute la cozi pentru a plăti și scapi și de problema mare: "cum o să transport toate astea?!".

Norocul a dat peste mine când am văzut că pot face asta, direct de pe canapea, în timp ce serialul pe care-l urmăresc acum pe Netflix rulează pe fundal. Odată cu opțiunea de "amenajări interioare" de pe acest website, mi-am găsit și patul ideal. Am plecat direct de la ideea de confort, pentru a putea să continui să găsesc tapetul potrivit, parchetul și să mă consult cu fratele meu de ce cabluri electrice am nevoie, pentru că bineînțeles, vreau cea mai faină lustră.

Vreau ca atunci când intrii la mine în camera să ți se bucure ochiul, așa că, m-am gândit să aplic tencuială decorativă și să o înfrumusetez cu culoarea mea preferată, adică verde. Un verde plăcut, care să te calmeze îndată ce ai pășit în oaza mea de liniște. Deja nu mai am răbdare și parcă vreau să mă apuc eu singură să renovez, însă știu că o să am nevoie de ajutor, dar ceea ce pot să fac eu singură și să scutesc ore de mers cu mașină și privit în magazine este să adaug în coș toate produsele de care am nevoie. Nu stiu când aș fi făcut toate cumpărăturile acestea, dar cu siguranță nu mă ține nimeni ca la 12 noaptea să îmi comand fix canapeaua pe care o vreau, fară să consum motorină până în Băneasa, pentru vorba aceea, prețul motorinei a sărit de mult de 7 lei.

Pe final vă spun că în momentul de față, cel mai bun prieten al meu a fost Vindem-Ieftin.ro și de-abia aștept mi se livreze tot ce am adăugat în coșul de cumpărături, ca să mă pot pune pe treabă și să încep renovarea!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!