Treceți la conținutul principal

Ce mi-a plăcut și ce nu în Jupiter - Cap Aurora - Neptun pe timp de pandemie

Anul acesta a fost unul cu multa încărcătură emoțională care ne-a pus pe toți la încercare. Tot datorită sau din cauza acestui an, avem ocazia să ne plimbăm pe plaiurile românești și să descoperim ce am ocolit în timp ce plecam prin alte țări.

Așa și eu, m-am hotărât să revin la noi la mare și să văd și altceva în afară de Vama Veche. Ultima dată când am fost în Vama Veche, ceva s-a declanșat în creierul meu și am zis că poate e cazul să luam o pauză și să dau mai multe șanse și altor stațiuni. Așadar, am dat o șansă stațiunilor Jupiter și Neptun.

Am vrut să merg cu tichete de vacanță pe card, așa că am început să caut pe Turist Info cazări care acceptă vouchere de vacanță în format electronic și  am și găsit. Din păcate, din punctul meu de vedere, nu găsești ceva deosebit pentru această variantă și prețurile sunt destul de ridicate.

Noi am stat la o pensiune care ne-a oferit cazare și atât, fără mic dejun sau alte facilități la prețul de 220 de lei pe noapte. Cazarea se numește Casa Perju și aveți detalii aici.

În prima seară am ajuns destul de târziu, așa că nu am făcut plajă, însă am ieșit să explorez Jupiter și explorând așa am dat și peste stațiunea Cap Aurora. Acolo au filmat și cei de la Neata cu Răzvan și Dani, parcă anul trecut și mi se pare o stațiune drăguță. Ce mi s-a părut ok a fost faptul că plajele erau drăguț amenajate, nu știu prețurile de la baruri pentru că am optat să mă bălăcesc în Neptun, însă pot să vă spun că prețul pentru șezlong era de 30 de lei în weekend.

Ceea ce cred că se poate îmbunătăți este aspectul general al stațiunii. Încă are acea imagine comunistă, deși nu am trăit vremurile alea, am văzut poze și filme, așa că, mi-am făcut o idee generală. Poate că dacă s-ar investi mai mult în turism, în calitatea serviciilor, nu am mai da așa mulți buzna să ne facem vacanțele în afara României.

Alt lucru de punctat este faptul că prețurile la unele restaurante pot fi exagerate. De exemplu, am poposit la Terasa Antik (o găsiți atât în Jupiter, cât și în Neptun), unde am dat pe un cappuccino minuscul 15 lei, pe o salată servită ÎN FARFURIE, am dat 28 de lei. Prețurile mi se par mari pentru Jupiter. Servirea da, a fost rapidă. Însă mâncarea nu a fost una dintre cele mai bune.

Unde se mănâncă bine, însă servirea nu este excelentă (pentru că este destul de aglomerat) este un restaurant mexican care se numește chiar așa: El Mexico. Aici vă recomand, dacă găsiți, să vă așezați la o masă undeva în raza de vedere a ospătarilor și să nu fie foarte în spate, pentru că este posibil să uite de voi, așa cum au făcut cu noi. Însă mâncarea este bună și prețurile sunt decente.

Aici sunt câteva poze din Jupiter - Cap Aurora.

Am decis să fac plajă în Neptun pentru eu nu prea știu să înot, aproape spre deloc și nu mă simt confortabil să știu că sunt pietre în apă, iar în Jupiter - Cap Aurora, cam găsești pietre în apă.

Din Jupiter până în Neptun faci aproximativ 5 minute cu mașina, așa că nu a fost cine știe ce efort. Am găsit loc de parcare super aproape de plajă și a fostul totul în regulă.

Prețul unui șezlong în Neptun în timpul săptămânii este 25 de lei, iar în weekend 30 de lei. Încă nu am înțeles logica, dar poate o să mi-o explice cineva la un moment dat. O cafea/Sprite costă 5 lei, apa este destul de mică, adică mergi destul de mult până nu mai simți nisipul sub picioare, ceea ce pentru mine este perfect și ai și loc pentru a-ți întinde cearceaful, pentru că au fost scoase din șezlongurile care erau chiar în fața mării.

Vei întâlni foarte multe familii, așadar foarte mulți copii, însă dacă poți să faci abstracție de ceea ce e în jurul tău este perfect, dar dacă nu, încearcă să cauți un loc cât mai departe de ei.

Aici ai destule locuri de unde să alegi ce să mănânci și prețurile sunt ok. De exemplu, am mâncat niște pui cu ciuperci care a costat în jur de 25 de lei, o salată de varza era 7 lei, un cappucino 10 lei. Există un loc unde poți să plătești și cu vouchere de vacanță în format fizic, se numește Terasa Bali.

Da, erau destul de mulți oameni, însă dacă vrei să stai mai departe de ei, găsești sigur loc. Toți ospătarii aveau măști de protecție, purtate așa cum se nimerea, cu toate astea mâncarea a fost bună.

Acum, ca o concluzie, nu pot să spun că am rămas impresionată, pentru că oamenii nu au grijă de plajă și unii încă lasă gunoaie în urma lor, drumul spre plajă din Neptun este la fel ca anul trecut, adică o gaură în mijlocul drumul pe care am văzut-o de anul trecut este încă acolo. Aspectul acestor 3 stațiuni m-a dus cu gândul undeva în urmă cu 20 de ani, cu toate astea, dacă tu vrei să te simți bine, te vei simți oriunde bine!

Voi pe unde ați fost la mare anul acesta?

Hugs!

Alte poze:

elefant.ro

litera.ro

sneakerindustry.ro

Comentarii

1. În Neptun am fost și eu, dar nu am plecat de acolo foarte mulțumită. Stațiunea are potențial.

RăspundețiȘtergere
  2. Ce faine is pozele și videoul. Nu am mai fost la mare în România de ceva timp dar sincer nu as mai merge prea curând. Prefer să merg în Bulgaria eventual. 😁

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!