Treceți la conținutul principal

La AWAKE NU s-au pus manele.

Anul acesta am incercat o experienta noua care m-a dus pana in Targu Mures. Un drum pe care in mod normal ar trebuie sa il parcugi in 4 ore si jumatate - 5 ore, iar noi l-am parcurs pe 15 august in 9 ore. Da, am stat 9 ore in trafic si pe Valea Prahovei am stat probabil ca vreo 3 ore, n-as stii sa zic exact, insa foarte mult!

Dupa 9 ore petrecute in trafic, am ajuns intr-un final la Arena Hotel, unde am stat cazati timp de 3 nopti. Despre hotel pot sa va spun ca vi-l recomand cu mare drag. Este la 2-3 minute de mers pe jos fata de Sala Polivalenta, iar pretul decent: 200 de lei/noapte cu mic dejun inclus, iar personalul de acolo mai mult decat excelent.

Experienta se numeste AWAKE! Festival care a avut loc la Castelul Teleki, din Gornesti.

In prima seara am ajuns la Awake Festival in jur de ora 22:00, numai bine ca sa prindem la scena principala trupa Coma. Au deschis festivalul minunat, desi vremea poate ca nu a tinut cu noi, asta nu a dat pe nimeni inapoi. A plouat si era putin noroi pe jos, dar oamenii probabil antrenati de la Electric, erau echipati cu cizme si pelerine.

Au fost 4 scene si programul il puteai afla direct de pe aplicatia creata special pentru Awake 2019, disponibila atat pe Android cat si pe iOS. Cel mai mult timp l-am petrecut la Castle Lounge si The Wire. Sambata la scena de la castel a venit si Cabral care a strans o buna parte din oameni acolo, a antrenat atmosfera pe ritmuri mixate de The HollyGood Gang, iar printre cei care au urcat pe scena de la The Wire s-au enumerat si Faibo X, Ras T, DJ Oldskull, DJ Dox, Blazing Vibez Soundsystem.

Organizarea a avut puncte tari si slabe.

Tari: tot ce iti doreai sa achizitionezi, cumparai cu bratara pe care o incarcai de la punctele disponibile la festival, iar incarcarea se putea realiza cu bani cash sau card. Puteai verifica soldul la orice punct de incarcare.
Slabe: pentru cei care erau prima data la Awake, cand ajungem si ne indreptam catre punctele de bilete si abonamente, dupa ce stateam la coada, eram ghidati catre intrarea principala, fiindca de acolo ne puteam lua bratarile de acces, iar pe langa asta, fiindca ne-am luat bilete cu camping, daca doream sa ne luam bratarile pentru acces in camping, trebuia sa mergem pana in locul special amenajat pentru corturi. Aici cred ca se mai poate lucra putin. Adica sa iti iei bratarile dintr-un singur punct sau informatiile mai clar afisate pe aplicatie sau retelele de socializare, despre cum procedezi cand ajungi acolo.

Vreau sa aplaud ideea de a aduce si un stand de narghilea, care mi se pare ca a fost pus super bine, langa scena The Wire (aici se asculta muzica hip-hop, rnb, soul etc.), unde puteai sa stai pe niste bancute din lemn, pe care aveai si niste pernute super confortabile. Pretul? Mai mult decat decent:  30 de lei.

Ca tot veni vorba despre preturi, mi s-au parut chiar bune pentru un festival. Noi am baut mai mult vin, de la Liliac, care se afla langa Castle Lounge si paharul era 10 lei. O apa (pe care o primeai in pahar de 300 ml) - 8 lei, Cola 0 - 8 lei, o bere 9 lei.

Publicul era de la mic la mare. Oamenii au venit si cu copii, adolescentii erau prezenti si ei, la fel ca si oamenii "mai mari", ca mine, sa zicem :)). Am observat bunul simt, adica m-am simtit super bine si nu m-a deranjat nimic in cele 3 zile de festival.

Am vazut ca puteai sa joci si paintball, 10 minute = 10 lei sau puteai sa te inalti la aproximativ 50m fata de sol cu balonul. Un alt loc interesant, a fost cinematograful improvizat langa podul de la Castelul Teleki, din Gornesti.

De ce mentionam mai devreme de Sala Polivalenta? De acolo s-au luat in fiecare an autobuzele din Targu Mures pana in Gornesti, un drum de aproximativ 20 de minute. Sunt autobuze special pentru Awake, care pleaca in momentul in care sunt plina, iar cursa este de 8 lei/persoana. Dus-intors = 16 lei/persoana. La intoarcere am sesizat ca s-a oprit autobuzul in mai multe locuri, insa la plecare de la Sala Polivalenta a mai oprit doar la festival.

Indiferent de cele doua zile ploioase, oamenii s-au distrat si ce mi-a placut foarte mult a fost ca nu te calcai in picioare de aglomeratie. Iti luai imediat de baut de la bar, daca voiai sa mananci ceva, nu stateai la coada. Implicit, era liber si la toaleta si nu asteptai dupa domnisoare, in cazul meu.

Surpriza, din punctul meu de vedere a fost la scena principala, care s-a intamplat in ultima zi de festival, pentru noi, adica sambata,si anume: Netsky. S-a lasat putin asteptat, insa a meritat! Va las aici cateva secunde cu el.

Ah, apropo: nu a mixat nimeni, nicio manea. Of! :)))

A fost careva dintre voi pe acolo?

fashiondays.ro fashiondays.ro

Comentarii

1. Am vrut și eu să ajung, dar au intervenit alte plimbări și petreceri în această perioadă :).
    Mă bucur că te-ai distrat și ai avut parte de o cazare bună.
    Cât despre Valea Prahovei, yep, așa stau lucrurile pe aici :))) pe toată perioada verii. Îți recomand să pleci mult mai devreme de acum în colo dacă vrei să vii în acestă zona sau dacă ai de trecut prin ea. Să zicem că la 8-9 dimineața să fii între Câmpina și Sinaia :))) doar așa ajungi la timp unde ți-ai propus :).

RăspundețiȘtergere
  2. Așa fain pare să fi fost, Iza! Mă bucur pt tine. Aș vrea si eu sa experimentez un asemenea festival cândva. În țară, în afara, nu contează.

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!