Treceți la conținutul principal

Ce am cautat in Neptun si ce am gasit

Weekend-ul acesta a fost necesar sa merg la mare. Caldura, liberul de luni, toata lumea pe vibe de mare, asa ca, am hotarat sa fugim putin din Bucuresti.

Nu, n-am fost in Vama, desi probabil la asta va asteptati, ci am fost in Neptun.

Am stat la Hotel Miorita, cel pe care l-am si promovat in cadrul Spring SuperBlog 2019 si am ales asa deoarece aveam niste tichete de vacanta de cheltuit, care expira la sfarsitul lunii iunie si din fericire, prin Litoralul Romanesc le-au acceptat, chiar daca aceste au fost pe numele tatalui meu. M-am bucurat sa vad ca lucrurile se misca, cu putina vointa si nu pierd aproape 1500 de lei.

Despre Hotel Miorita:

Am avut o impresie foarte draguta, tinand cont ca tocmai scrisesem despre el, chiar eram curioasa in ce conditii se prezinta. Receptia are un aer meditaranean, cu niste palarioare care decoreaza incaperea, iar camera dubla de 3* superioara, arata chiar decent. Adica patul destul de mare si confortabil, un frigider micut, dulap, masuta cu doua scaune, balcon, TV, aer conditionat. Ce nu am gasit in camera ni s-a adus imediat, cand am anuntat la receptie si am fost chiar multumita de promptitudine si comportament: prosoape si uscator. Asa cum scriam in articolul anterior, hotelul este dotat si cu piscina, care arata chiar bine si este curatata in fiecare seara, asta din ce am observat in cele 2 nopti petrecute acolo, insa, din pacate, nu am ajuns sa ma si balacesc in ea, preferand marea. Poate data viitoare, caci ma voi reintoarce pe 28 iunie. Mai mult de atat, mi-a placut faptul ca langa piscina este o gradina cu foisor, un hamac si niste scaune, unde sa te relaxezi pe timp de seara. Am ales optiunea doar cu mic-dejun, care va spun sincer, a fost copios, ai de unde sa alegi atat mancare, cat si de baut. Am vazut omleta, oua ochiuri, cremwursti, carnaciori, sunca de praga, salam, castraveti, ardei, chec, cornulete, fructe, lapte cu cereale, cafea, suc de portocale, suc de kiwi si mai multe veti descoperi voi acolo.

Despre statiune:

Fiind obisnuita cu Vama Veche, a fost o schimbare destul de mare. Statiunea Neptun este pentru familii si pentru oameni linistiti. Plaja este chiar curata, si poti alerga cat vrei tu in apa, fiindca nu o sa dai de pietre. Bine, mai sunt si oameni care uita sa isi ia gunoiul dupa ce au parasit plaja, dar sa nu va suparati, cu siguranta doar au uitat. Un sezlong este 20 de lei si ti se da o perna de care te poti bucura pana la ora 19:00, fiindca atunci se vor strange toate pernitele de pe sezlong. Poti sa ramai linistit pe sezlong, pe ala nu ti-l ia nimeni.
De pe plaja mi-am luat o cafea de la o terasa, pe care am dat 5 lei si o Cola zero pe care am dat 6 lei. Pe astea doua le-am platit cash, insa am descoperit si o terasa care este ultima de pe plaja, unde accepta si plata cu cardul. Acolo au si cafea si bere si sucuri si tigari.

Unde mananci in Neptun?

In prima seara am mancat la Restaurant Mediterraneo, unde mi-am luat o salata Cesar pe care cred ca am dat in jur de 25 de lei, destul de ok, insa in a doua seara a fost o adevarata provocare.

De ce?

Fiindca nu mai aveam destui bani cash, doar pe card si cele doua ATM-uri din toata statiunea (BRD si CEC) nu aveau bani, iar restaurantele nu acceptau plata cu cardul. Eu va povestesc acest lucru la jumtatea lunii iunie, anul 2019.
Am incercat la Restaurant Antik, unde ni s-a spus ca "da, se poate plati cu cardul, daca gasiti masa", lucru care nu mi s-a parut tocmai profesionist, avand in vedere ca nu noi trebuie sa ne gasim masa intr-un restaurant, ci chelnerul/ospatarul/cel care se ocupa de clienti. Cu toate astea, am gasit o masa libera intrun final, insa, ce credeti?! Am stat cam vreo 10 minute, timp in care nu a venit nimeni nici macar sa debaraseze masa. Am plecat si am ajuns la Casa Maria. Este un restaurant pe care una, cel putin, vi-l recomand cu drag. Am urcat si am intrebat daca se poate plati cu cardul, ni s-a spus ca bineinteles si ne-a si condus la masa, intrebandu-ne daca este ok la o masa langa geam, sa stam la aer. Imediat ce ne-am asezat la masa, in nici 2 minute, ni s-a adus meniul, ne-am hotarat si cum am inchis meniul a aparut ospatarul care ne-a preluat comanda. Am avut o mica patanie ce-i drept, am comandat o pizza Quatro Staggioni, insa a batut altceva pe casa, pizza Prosciutto, pe care am refuzat-o, dar am comandat altceva de mancare, fara sa ni se adauge ceva in plus la nota de plata. Nu a fost cu suparare, am fost tratati tot timpul cu zambetul pe buze si cu rapiditate. Daca ajungeti in Neptun, va recomand sa mergeti acolo, fiindca si mancarea e pe masura.

Ce faci noaptea in Neptun?

Socializezi cu prietenii, bei un pahar de vin sau mai multe si apoi dormi, pentru ca nu exista terasa de noapte sau cluburi. Poate ca va veni, totusi, cineva cu aceasta idee, avand in vedere ca plaja chiar e de vizitat. Noi am ramas in prima seara pe terasa restaurantului Mediterraneo si am baut ce ne-am cumparat noi de la magazin, cu acordul chelneritei. A zis ca putem sa stam acolo cat vrem, deoarece oricum exista un paznic si nu ne va zice nimeni, nimic. Ceea ce s-a si intamplat.

Concluzia este ca daca vrei sa fii pe chill putin, poti merge in Neptun, insa sa fii pregatit sa te traga la somn statiunea si daca prietenii tai nu au bani cash sa te imprumute, pentru ca ti-ai lasat tu banii pe card, o sa fie cam nasol. Scoate-ti banii de pe card, sfatul meu. Alt lucru bun este ca poti sa mananci cu tichete de vacanta vis-a-vis de plaja Bali. :D

Distractie placuta!

Comentarii

1. Uite, atitudinea angajaților din restaurante, hoteluri, magazine, bănci etc etc.... mă deranjează maxim!!!! Când mă așez la masă, îți dau "bună ziua" , te rog să-mi aduci un meniu și-ți mulțumesc, tu nu-mi răspunzi decât cu o mutră acră.... este chiar o problemă.
    Și eu lucrez în exact același domeniu, știu cu ce se mănâncă treaba asta, stiu că există clienți cărora îți vine să le pui tava în cap. DAR!!!! Și când clientul e mabil și-ți zâmbește iar tu ești ofuscat, eu zic să te duci la vaci!!!

Iar eu pe litoralul românesc, n-am mai fost de vreo 15 ani. Și întâmplător, zilele trecute am revenit după 12 ani la Sfântu Gheorghe. Aceeași poveste! Am scris și eu recent pe blog, la mine despre experiență. Nu una tocmai fericită din păcate!

RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, spre deosebire de alte tari, nu prea stim sa facem turism.

Ștergere
  2. Am fost și eu în luna iulie pentru câteva zile la mare. Am ales stațiunea Eforie Nord, care a fost și cu bune și cu rele. Și aici se acceptă tichete de vacanță, doar că sunt mult mai stricți, eu nu am putut să le folosesc pe ale părinților.
    În Neptun am fost doar în trecere într-o seară și pot să zic că ceea ce am văzut pentru acele câteva minute, m-a lăsat rece :(. Cred că erau vreo 4 căruțe trase de cai. Caii erau incredibil de obosiți, ochii roșii și se vedea cât erau de deshidratați.
    Mi-a plăcut, însă, că în acea seară, oamenii au evitat să se plimbe (cel puțin atât cât am văzut eu).

RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca daca folosesti o agentie prin care sa trimiti voucherele, mai accepta cei de la cazare :).

Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!