Treceți la conținutul principal

Atunci când ai vara în suflet ai cele mai bune idei

Sunt o fană a anotimpului vară. Adică, ce este mai frumos decât să te trezești dimineața, să auzi păsărele ciripind și să îți bată o rază a soarelui în față? Chiar și când te duci la serviciu, toate aceste elemente ale naturii, îți fac viața mai frumoasă și ai alt chef de viață, ai alte sentimente și ești mult mai pozitiv.

Acum, gândește-te așa, că la toate aceste lucruri mai adaugi și concediu! Un concediu bine meritat după toate rapoartele pe care le-ai avut de făcut tot anul acesta, după tot stresul de a termina articolele la timp, după toate deadline-urile pe care le-ai avut de dus la bun sfârșit. Un concediu în care să te trezești la orice oră vrei tu, dar parcă nu prea târziu, ca să nu ratezi toate obiectivele pe care le ai de vizitat sau poate chiar tot soarele de dimineață pentru a prinde câteva ore bune de plajă.

Da, eu mi-am planificat o nouă vacanță de vară. Poate că mulți dintre voi nu ați făcut-o încă, însă eu m-am entuziasmat atât de tare de anul trecut, de când am făcut turul României și am zis că va trebui să mai mergem încă o data anul acesta și să stăm mai mult în orașele în care ne-a plăcut cel mai mult. După ce ne-am luat această vacanță cu Christian Tour, am zis să dau o căutare pe Google după sejur 2019 și vacanță vară 2019 să văd care sunt cele mai bune destinații pentru câteva zile la plajă. Imediat vă dezvlaui ce am în plan.

Destinațiile mele din România:

Alba-Iulia-aici am trecut în vizită pentru 1 oră, toamna trecută și pot să spun că mi-a plăcut ce am văzut. Oameni liniștiți, curățenie și arhitectură specială. Fiind un oraș plin de încărcătură istorică, am zis că vom reveni anul acesta și ne vom căuta cazare pentru 2 zile. Cred că ne va ajunge timpul să descoperim orașul unde s-a desfășurat Marea Unire.

Cluj-Napoca-din câte am înțeles, înainte era un oraș care părea aproape părăsit, însă când am fost, mi s-a părut un oraș animat, plin de viață, prețuri super bune la mâncare (la restaurante) și porții generoase. Mai mult de atât, țin minte că am mers într-un club, undeva în timpul săptămânii și avea o ofertă, orice pahar de băutură 5 lei. Să te tot întorci în Cluj. Aici vrem să ne cazăm 3 zile, să cunoaștem și mai bine orașul, fiind unul din preferatele mele.

Sibiu -un alt oraș preferat și norocul meu este că am găsit pe site-ul celor de la Christian Tour o cazare super drăguță la Sibiu Apartments. Mi se pare că este important să te trezești în condiții bune de cazare, unde îți place design-ul, pentru a-ți face o vacanță perfectă. Aici m-am plimbat de câteva ori în Piața Mică sau Piața Mare, am urcat o singură dată în Turnul cu Ceas, care-ți oferă o priveliște superbă asupra centrului, însă nu pot să spun că m-am plictisit. Am o vibrație bună de fiecare data când revin.

Timișoara -a fost o surpriză mai mult decât plăcută pentru mine, fiindcă am găsit tramvaie din acelea vechi, am găsit un oraș colorat, cu clădiri colorate. Mica Viena mi s-a părut că este de vizitat mai mult de o zi, atât cât am stat în 2018, așa că am adăugat-o și pe ea pe listă. Pe lângă Piața Victoriei sau Piața Unirii, nu am apucat să vizităm foarte multe lucruri, în schimb am mers la o terasă pe acoperiș care îți oferea un cadru genial asupra centrului. Anul acesta am adăugat pe listă și Muzeul Satului, Fabrica de bere și Bastionul Maria Theresa.

Oradea -vremea nu a ținut cu noi aici. Am prins un cer înnorat, motiv pentru care nu am stat prea mult. La fel, doar o zi, timp în care am văzut centrul, am mâncat la un restaurant intim și cu o grădină interioară, Rosecas -  se numește. Am vizitat Calea Republicii, am urcat în Turnul Primăriei, pentru că îmi plac priveliștile de sus asupra orașelor, am mers și în Piața Unirii, unde găsești Palatul Vulturul Negru care a fost renovat recent. Am pus Oradea  în calcul și anul acesta deoarece îmi doresc să ajung și la Cetatea Oradea, să pot intra, (anul trecut am vizitat doar pe dinafară ), la Băile Felix și Aquapark Nymphaea.  Mai mult de atât, vreau să văd Oradea învăluită de razele soarelui.

Și-acum surpriza despre care vă vorbeam...

Pentru că nu am fost niciodată plecată mai mult de câteva zile la plajă, într-o altă țară, vara aceasta, după turul României, am luat un sejur în Grecia. Unde mai exact? În Zakynthos! Sunt super fericită pentru că de-abia aștept să ajung pe plaja Navagio, unde poți face poze la 183 m deasupra plajei și tot acolo găsești și Epava Contrabandiștilor.

După atâta condus prin România, o să fiu super nerăbdătoare să mă bronzez la razele soarelui grecesc, iar după o porție bună de bronz, să mă apuc să vizitez obiectivele turistice. Nu pot face asta fără a gusta din cafeaua lor grecească, fiind aromată și oferindu-mi "boost-ul" de care voi avea nevoie pentru 7 zile încărcate în insula grecească. Nu o să-mi scape din vedere cinele luate în Zane Town, nici măcar Blue Caves, chiar dacă nu știu să înot, tot trebuie să le vizitez. Iar în cazul în care ați auzit, țestoatele rare Caretta sunt emblematice faunei rare, motiv pentru care am adăugat pe "to-do list" și insula Marathonisi care are formă de broască țestoasă și se află în golful Laganas.

Cum arată vacanța mea? Te-ai aventura și tu timp de două săptămâni în asemenea locații? Ar merită stresul acumulat de pe tot anul pentru cazări minunate și priveliști deasupra orașului, zile la plajă și locuri pline de istorie bifate pe lista ta?

sursă foto: arhivă personală și site-ul christiantour.ro

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Comentarii

1. Ce fain sună vacanța ta. Unele dintre destinațiile din România unde ai fost m-au inspirat și pe mine pt o vacanta viitoare. În ceea ce privește străinătatea, aș alege Turcia. ♥

RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!