Treceți la conținutul principal

Taraba cu casete de la D-na Ghica

Alaturi de cafeaua mea cea de toate zilele, in dimineata asta, m-am apucat sa-mi citesc mail-urile, noutatile si asa mai deprte. Prin lucrurile noi, am dat si peste chestii vechi, de care mi-am adus aminte cu mare drag, mai exact muzica care se facea in urma cu 10-12 ani. Pe un site de specialitate, am gasit un articol cu o bucatica dintr-un concert La Familia, in parcul I.O.R., isi lansau mixtape-ul "Ca la noi", dar asta va voi lasa pe voi sa descoperiti, ce s-a intamplat pe acolo, cu un clip ce-l voi lasa mai jos.
Mi s-a facut dor de cateva trupe si melodii, spre exemplu, Il-egal, La Familia, Marijuana, Codu` Penal and so on... daca esti din zona asta, stii ce vorbesc, asa ca am inceput sa caut pe minunatul Youtube muzica lor, sa ma trezeasca in ziua asta noroasa.

Si cum s-ar spune "amintirile ma chinuiesc", mi-au venit in minte imaginile de pe acea vreme, cand mergeam fuguta cu banii stransi la pusculita, din restul de paine sau de la piata, la taraba cu casete unde gaseam tot ce imi doream p-atunci. Inca mi-o amintesc, era fix in statia de la Doamna Ghica, la capatului lui 101 adica la vreo 500m. de la blocul meu, asezata destul de strategic acolo, fiindca traficul era destul de intens, avand in vedere faptul ca era o statie de RATB. Nu prea ma interesa pe mine lucrul acesta pe vremea aia, eu imi doream doar MUZICA de pe acea caseta si aveam nevoie de bucuria de a rupe acea folie de pe ea, sa am sentimentul ca ESTE A MEA!!! Nu-mi mai amintesc exact pretul dar cred ca era undeva pana in 10 RON, adica 100.000 LEI vechi, insa pt. mine, copil fiind, nu era un pret tocmai mic asa ca placerea era si mai mare cand reuseam sa-mi achizitionez o caseta cu cei pe care ii ascultam eu atunci: Andre, N&D, 3SE, Genius etc. Pentru ca aveam in jur de 10 anisori ( prin anii `90 ), muzica mai "grea" era cumparata de frate`mu pentru ca este mai mare decat mine cam cu 8 ani juma`. Lucky me! Si el juca un rol foarte important aici, fiindca eu imi doream sa ma mandresc la el cu ce mi-am cumparat :)). Tare mi-e dor de toate astea.

Sper ca nu v-am plictisit, dar simteam nevoia sa va amintesc de acele TARABE cu casete, pe care le-as mai vrea pe piata, sa ma duc repede si sa ma uit minute insir pana sa-mi aleg ceva, apoi s-ajung acasa si sa nu ma dezlipesc de langa casetofon pana nu termin ambele parti ale casetei.

Voi ce va mai amintiti de atunci?

Si pentru ca v-am promis acel concert de pe youtube:

Comentarii

1. Pff ce vremuri pe atunci. Si ce muzica!
    Prima caseta cumparata de mine a fost cu cei de la 3SE :)) apoi am evoluat la toate casetele celor de la Animal X. Datorita lor m-am apucat de dans :))
    De multe ori simt ca imi e dor de perioada asta. Eram doar niste copii mici si prosti fara probleme.

RăspundețiȘtergere
  2. Defapt prima casepa ce care am cumparat-o a fost tot una a celor de la 3 SE ... .

Răspunsuri
    1. Nu mai tin minte exact care a fost prima mea caseta cumparata:))

Ștergere
  3. Ce tare..am si eu o cutie cu casete numai ca nu mai am la ce sa le ascult :D Hmm .. Prima caseta cumparata .. doua .. dintr-un foc.. Thalia si L.A =))

RăspundețiȘtergere
  4. O astfel de colectie de casete este una, insa eu unul nu am uitat cum erau aparatele ce foloseau casetele desi au trecut cred ca peste 5 ani de cand nu am mai practicat asa ceva.
    Mai impresionant e o colectie de discuri vechi.

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum mi-am găsit cazare cu vouchere de vacanță - Partea I

Știm cu toți cât de stresantă este viață în oraș, zi de zi la muncă, probleme de acasă, trafic infernal, etc etc. Asta pentru că, mulți dintre noi, tindem să vedem partea mai negativă a lucrurilor. Nu neg. Nu sunt 100% optimistă în fiecare zi, ca orice om, am și eu zile mai puțin optimiste, dar în sufletul meu, mereu sunt cu zâmbetul pe buze și știu că toate se vor rezolva, în bine, cumva!        Una peste alta, îmi doresc ca părinții mei să se relaxeze și dacă tot au primit vouchere de vacanță, ei lucrând la stat, ar fi păcat să se irosească și să nu le folosim, iar pentru că și-au dorit să ieșim în familie, m-am pus pe căutat o variantă cât mai ok, cât să mulțumim pe toată lumea.  Aș vrea să încep prin a vă spune că dacă vreți să vă planificați un concediu sau o fugă de un weekend și să achitați cu tichetele de vacanță, când începeți căutările, vă rog să va înarmați cu multă răbdare.        În primă fază, am găsit un site, unde teoretic găseai toate cazările care accep

Vreau și eu în SuperBlog!

Dorul și dragul de a scrie m-au readus aici. În parcursul vieții noastre se pot întâmpla lucruri care mai de care, însă prima iubire nu se uită niciodată, iar în cazul meu este iubirea de a scrie. Întotdeauna m-a relaxat și m-a dus într-o lume perfectă, departe de haosul de zi cu zi.  Intru cu inima deschisă în aceasta experiență, pentru a-mi etala imaginația și arta de a scrie, de asemenea și pentru a descoperi arta altor oameni plini de pasiune. Poate, de ce nu, chiar să îi întâlnesc fizic.  Acestea fiind spuse, C'mon SuperBlog! Adu ce e mai bun cu tine! articol scris pentru SuperBlog 2022

Ce am găsit pe plaja din Corbu - Nomad Beach

Dragilor, Mi-a fost dor de voi! Sper că sunteți bine și faceți față cu brio acestei situații care se pare că încă ne încearcă. În altă ordine de idei, vă povesteam în articolul anterior că vara aceasta am fost câteva zile și prin Neptun, deși am fost cazată în Jupiter și nu am plecat cu cea mai bună impresie de acolo. Ei bine, în septembrie am avut o ieșire de o zi cu fetele și am fost dusă pe o plajă genială! Aceasta se găsește în Corbu, însă în partea în care plaja nu este chiar atât de sălbatică. Este amenajată și nisipul fin, apa curată, deloc adâncă și oamenii foarte de treabă.  Am făcut un vlog și vă invit să-l urmăriți mai jos, iar apoi puteți să lăsați în comentarii ce impresie v-a făcut și dacă ați fost vreodată la Nomad Beach, din Corbu. Vă îmbrățișez cu drag!